2016. március 24., csütörtök

~Cecily bemutatkozik

Sziasztok! 

Aki nem ismer, Cecily vagyok, a Purgatory c. blog írója. 21 éves leszek a nyáron. Igazából, az utóbbi időben kaptam rá a szerkesztésre, kódolásra. Szeretek írni, bár kisiskolás koromban nagyon nem szerettem, aztán kaptam egy pofont, és rákaptam most azért vernek hogy hagyjam abba. A blogger világ magával sodort, és ezen a területen is megpróbálok érvényesülni.
Tőlem is lehet, kritikát, designt, fejlécet, borítót, rendezett képet, trailert rendelni. Nos, szeretem a munkámat legtökéletesebben elvégezni, és van, hogy várni kell. Továbbá, a kritikáimmal nem akarok senkit megbántani, itt leszögezem, hogy nem vagyok egy nyalizós fajta. Mindig a negatívummal kezdem, amin -szerintem - változtatni érdemes. 
Három féle designt készítek; fejléceset, fejléc nélkülit, kódosat - akár sajátot is. Cecily mikre nem vállalkozol! 

  
Ha ezek után is szeretnél rendelni: blogmagazinom@gmail.com
Itt van pár munkám:












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése