2016. március 24., csütörtök

Új szerkesztő :D

Hi readers! :D
Lehet, hogy ismerős vagyok, de nagyobb valószínűségét látom annak, hogy nem :D Szóval inkább bemutatkozok :D Az igazi nevem Mayer Réka és a Réka névre hallgatok :D Az oldalon tőlem láthattok majd cikkeket, segítségeket, inspirációs dolgokat és ajánlókat :) Rendelni tőlem rendezett képeket, kritikát és cikket lehet és igyekszem mindet legjobb tudásom szerint és hamar elkészíteni ;) Írni komolyabb szinten 2015-ben kezdtem. Előtte csak verseket és dalszövegeket firkálgattam. A tanáraim és osztálytársaim biztattak arra, hogy csináljam, mert egész ügyes vagyok benne és hát... csinálom :D Rendkívül szeretek írni és néha nem is tudom mi lenne velem enélkül. Életemben eddig 2 blogot írtam, az egyik egy személyes blog volt, amit nagy átgondolások után elhagytam, nem azért, mert nem szerettem, hanem mert úgy éreztem, hogy túl sok dolgot írtam ki magamról. A másik blogom egy történetes blog, amit a mai napig írok és még jó sokáig tervezem folytatni :) / Ha valakit érdekel: Link / Már nagyon régóta terveztem azt, hogy az egyik ilyen oldalon jelentkezek szerkesztőnek és mikor láttam, hogy Bence elindított egy ilyen oldalt azonnal jelentkeztem és nagyon örülök, hogy bekerültem. A Könyv Writer név - írói nevem - nem azt jelenti amre gondoltak :D Ez a név szimplán úgy jött, hogy már nagyon akartam egy új e-mailt nyitni és semmilyen név nem jutott az eszembe :D Ránéztem a könyvespolcomra és bepötyögtem, hogy Könyv, és mivel mellette épp a Castle c. sorozat ment a TV-ben és olyan büszke arccal mutogatta ott Nathan Fillion /Castle-t megformáló színész/ a ,,Writer" feliratú golyóálló mellényét, hogy odaírtam, hogy Writer :D Semmiképp nem azt tükrözi, hogy olyan profi vagyok, hogy könyvet írok vagy ilyesmi :D Félreértés ne essék ;)


Mindenesetre merjetek tőlem bátran rendelni, senkit nem bántok. A kritikákkal is csak egyetlen egy célom van: segíteni! Senkit nem szándékozok megbántani. A kritikáimat igyekszem minél részletesebbre és kidolgozottabbra megírni. Képeket már régóta szerkesztgetek, úgyhogy szerintem a rendezett képekkel sem lesz nagy gondom :) Cikket is nyugodtan kérhettek tőlem, azt is igyekszem minél jobban megalkotni :) Az email címemen elértek ;) Facebook oldalam is van, ha valakit érdekel /Link/, de azt ne feledjétek: rendelni csak e-mailben tudtok ;)

                                                                                                                                             Üdv.: Réka




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése