2016. március 25., péntek

Violet, avagy újabb szerkesztő + Elvihető #3

Sziasztok!:)
A nevem Violet, mint a címből is látszódik. 14 múltam és elárulom nektek ez az első design blog, amihez csatlakoztam. Remélem nem okozok csalódást senkinek!
Az írást néhány éve kezdtem, de akkor még csak magamnak írtam egy napló formájában. Egészen addig jó is volt, amíg egyik barátnőm el nem kezdte mondogatni, hogy a blogolás milyen szuper, meg hasonlók. Ezeket követte, hogy (lehet, hogy egy kicsit hülyén fog hangzani) álmodtam egy történetet, amit gyorsan le is írtam. (Ha esetleg érdekelne, akkor KATT!!) Ezt követően megnyitottam az imént linkelt blogomat, ami megmutatta nekem, hogy milyen is a bloggerek világa. Azóta beleszerettem ebbe az egészbe. Nem is tudom, hogyan tudtam így élni eddig. (Hihi....öregítem magam xdd)
A szerkesztést körülbelül egy-két hónapja kezdtem. Az első fejléceim kész rémálmok voltak, de ahogyan többet csináltam egyre szebbek és szebbek kerültek ki a kezeim közül.
Rendelhettek tőlem fejlécet, rendezett képet és trailert. Igyekszem a rendeléseket minél hamarabb elkészíteni nektek.:)
Email címem, amin elérhettek: storiesbyviolet@citromail.hu
Kezdetnek hoztam nektek egy-két elvihető fejlécet (ha viszed arra kérlek, hogy írj el kommentet!) :




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése