2016. március 27., vasárnap

Inspirációs zenék # 1

Hi readers! :D
Már nagyon régóta terveztem egy ilyen jellegű bejegyzést és most eljutottam oda, hogy benne vagyok egy ilyen szerkesztőségbe és van lehetőségem ilyet tenni, szóval megteszem :D Lényegében most olyan dallamokat, ritmusokat és zenéket osztanék meg, amik engem nagyon sokszor megihlettek, nagyon sokszor írtam meg velük egy-egy részt a blogomra. Ez is egyfajta segítség vagy nem is tudom :D Sok blogon láttam már ilyen fajta bejegyzést és sokszor nálam is bevált egy-egy zene, amit oda kiraktak, ezért gondoltam én is megcsinálom hátha valakinek valamelyik beválik :D Kezdjük is ;) 

- Dallamok/Ritmusok: Lényegében olyan zene, amiben nincs szöveg na :D

(Hihetetlenül nyugis, nagyon laza, nekem baromi szimpatikus :D)

(Kicsit nosztalgikus, szomorkás, lázadós mégis biztató dallam :D Nem nagyon tudom megfogalmazni, de olyan... jó :D)


(Lázadós, utca gyerekes, laza :D)


(Aranyos, boldog, mosolygós, jó napom vanos :D)

(Ütemek a javából, sejtelmes, utca fiús, menő :D)

(Szomorú, szívtörős, szerelmes, érzelmes, elgondolkoztató.)

- Zenék: Jó tudom, hogy az előzőek is azok voltak, de ebbe most van szöveg na :D

(Reményt adó. Ennyit tudok mondani róla. A szövege nagyon érzelemmel teli és... tényleg nem tudok mit hozzá fűzni :D)

(Macsós, pörgős, menő :D)

(Szexis, romantikus, laza :D)

(No comment, egyszerűen csak jó :D)

(Bulis, őrült, WOW :D)

(Hihetetlen, se nem lassú se nem gyors)

(Megcsalás felsőfoka, Shawn Mendes :D, ütős, elképzelhetetlenül azta :D)

(Nem vagyok nagy Bieber fan, sőt, nem is nevezném magam fannak, de ez a klip és ez a szöveg a dallammal együtt nagyon kényelmes :D)

(nagyon kényelmes, nagyon szép, nagyon imádom :3)

(Nosztalgikus, gyönyörű)

(Beteges, pszichotikus, atom :O)

(Szabadság, lendület, régies és mégis mostani :D)

(Kellemes, klasszikus, nagyon jó :D)

(Megható, szép, könnyed :))

(A szöveg, a klip, a dallam :O)

(Itt inkább a szöveg volt az, ami nagyon megfogott és többször is ihletet adott ;))

(Szerelmes, pörgős, szuper :D)

(Reményt adó és a szövege :3)

(Féltékenység, irigység, szerelmi lopás :D)

( :O )

(Csak... jó :D)

- Kiemelt kedvenc előadóm: Shawn Mendes, tőle az összes szám megihlet egyszerűen annyira jó :D Azért nem is linkeltem tőle, mert nem tudok választani, mindegyik valótlanul jó :D

Remélem valakit megfogott valamelyik szám, a sok smile-ért pedig ne harapjatok, nem tudom miért csinálom :D Továbbá: Mindenkinek Kellemes Ünnepeket! :) 


Réka :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése