2016. március 25., péntek

Friss vér, avagy Raven bemutatkozik

Sziasztok! :)


Nos, hol is kezdjem? Menjünk vissza mindennek az elejére.
Szóval, körülbelül 10 millió éve az előember leköltözött a fákról a földre... Na jó, Raven vegyük komolyan!
Témára térve:
Már jó ideje írok a magam kis világába zárkózva. Pontosabban több éve, de bloggeren még csak néhány hónap telt el az első blogom publikálása óta (7-8). Folyton folyvást tele vagyok újabbnál újabb lehetetlennek tűnő történetekkel. Hogy ki is vagyok? Egy átlagos(Figyelem! Sablonszöveg veszély :D) kamaszlány, aki egyszer csak belecsöppent a bloggervilág rejtelmeibe. Stílusilag mindig is fantasy beütésem volt, ennek bizonyítéka több írásom is, amelyekből mostanra már csak egy árválkodik, mégpedig a csodaország fanfictionöm, amiben a szereplők gyerekeinek továbbgondolt élete van, elmegyógyintézettel "bolondítva". (akit érdekel link: Itt!)
A fejlécszerkesztést nem is olyan rég kezdtem, és mély fejest ugrottam, mert már az elején is saját, illetve más blogjára készítettem. Hosszas fontolást jelentett épp emiatt, hogy vajon jelentkezzek-e szerkesztőnek, vagy ne, mégis itt vagyok gondolván, ha nem próbáljuk, akkor nem is tudhatjuk mire lennénk képesek. ;)
Én Raven F. Hatter vagyok, és ezen a teljes néven fogtok megtalálni az oldalon is, és természetesen a lényeg; mivel is szolgálhatok?
Nos hozok nektek cikkeket, elvihető fejléceket, inspirációs bejegyzéseket, véleményeket, karaktereket, segítségeket. Ha valami külön témára van igény, azt is nyugodtan írjátok meg. :)
Rendelni tudtok tőlem fejléceket, rendezett képeket, könyvborítókat, esetleg néhanapján kritikát, de azt majd ki is írom nektek, hogy mikor.  
Kritikával kapcsolatban kijelentem, hogy a véleményemet a megfelelő stílusban közlöm, és egyedül csak is segítség céljából írom, tippeket, lehetőségeket és tanácsokat adva.
Bármilyen elképzelést szívesen meghallgatok, és igyekszem a kérésetekhez 100%-ban alkalmazkodni.
Eléhetőségeim: 
Email: ravenfhatter@gmail.com 
Facebook profil: Katt!


Példamunkám:






Ölel benneteket: Raven :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése