2016. április 8., péntek

Alexa M., avagy megjött az új fejléckészítő + Vihető fejlécek

Halihó,
ahogy a címből is láthatáttok, új szerkesztő került a blogra, az én személyében; illene bemutatkoznom: Alexandrea M. vagyok, ( de inkább simán csak Alexa M. ) és fejléckészítőnek jelentkeztem ide, a Read Design c. blogba, 14 éves vagyok. Már úgy fél éve, hogy a bloggerek kedves közösségébe tévedtem, és igen, eszem ágában sem lenne abba hagyni, mivel imádom. A fejléckészítést, nem rég kezdtem el, majdnem ugyanakkor, amikor az írást, ám nem igazán mertem blogot nyitni, csak olvashatták, nézelődtem, majd nekem is eszembe ötlött csinálni egy blogot ( http://road-into-the80s.blogspot.ro/ ).
Emelett lehet rendelni is tőlem, a limit nálam 2-3 fejléc, és úgy kb. 3-4 nap alatt készűlök el egy igényes fejléccel.

Íme pár munkám, ezek közül mind vihető, azonban írjátok még a megjegyzés szekcióba, hogy vittétek, köszönöm.























ALEXA M.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése