2016. április 14., csütörtök

~Kritika#5 Ébreszd fel a lelkem!

Sziasztok! Megérkezett második kritikám is. Ezúttal egy nagyon érdekes történettel találtam magam szembe. méghozzá Annamari lenyűgöző blogja az Ébreszd fel a lelkem!-mel. És mivel megjavult a PrintScreen-em van képem is!! 




Kinézet:

Fejléc: Első ránézésre tetszetős, igényes és nagyon szép. Passzol a háttérhez, nem túl zsúfolt. Viszont találtam pár hibát rajta. Első ami szemet szúr a cím. Kicsit sem megy a történethez, és kicsit olyan, mintha csak úgy oda lett volna hányva. A másik, hogy lányok karjába belement az óra, ha direkt ilyen, akkor nem szóltam. Tetszik, ahogy Alex karaktere egy képkeretben van, de én kicsit elhalványítanám, és az óra helyett Őt tenném középre, elvileg mindkét lánynak van hozzá köze.
5/4

Design: Ezzel, csak két apró bajom van. Az egyik, hogy az utolsó szavak kilógnak a másik az a furcsa minta (???) vagy micsoda a menünél. De minden más nagyon tetszik. Lena nagyon szép munkát végzett és ha így is hagy mindet, a szöveget ha sorkizárttá teszi, akkor sem lennék csalódott.
5/4

Tartalom:
Alap sztori: Egyik, a fiókban lapuló történetemhez hasonlít, amit féltem megírni. Tetszik az alapja, nagyon kedvelem az efféle történeteket, amik halálközpontúak. És a cím választás is csillagos ötös a számomra.
5/5

Helyesírás: Szóval... Tudod, sok olyan blogger/bloggerina elbújhatna szégyenében, aki két mondatot nem tud leírni helyesírási hiba nélkül (nem az SNI-ekre gondoltam). Azt hinné az ember, hogy egy vak lány nem tud helyesen írni, erre te megcáfolsz mindent. És nem sajnálat. Komolyan kritikus szemmel néztem a helyesírást, a szóismétlést és mit találtam? Egyetlen apró hibát, melyről nem is te tehetsz, hogy nem vetted észre. Egyik fejezetben kisbetűvel írtad Hajni nevét. Tudom, ennyi amit felhozhatok ide. Nem meglepő hogy csak úgy faltam a sorokat! (Fel akartam róni, hogy minden fejezet "Amikor"-ral kezdődik, de ez így tökéletes ahogy van)
5/5

Szereplők:
Kezdeném Jázminnal: Ellenszenves, ostoba ribanc. Szerintem, nagyon jól eltaláltad a karakterét. A kiállhatatlan kis picsa, aki mindenki életét tönkreteszi. És az egészben az a röhej, hogy minél több időt tölt el Hajniként annál jobban kedvelem meg a karakterét. Mindig tesz egy lépést afelé, hogy rájöjjön, az úgy nevezett barátai és a többiek mennyire nem is tudják milyen, ha Ők kerülnek abba a tipikus cipőbe.

Fanni és Szandi: Őket azért veszem egynek mert egyformán rühellem, mind a kettőt. Nagyképű, egoista, önző cafkák. És itt még szépen akartam fogalmazni. Az az érzésem velük kapcsolatban, hogy Jázmint, csak a pénze miatt szeretik.

Hajni: A lány, akiről sok mindent nem tudok. Tudom, hogy szerelmes Alexbe, hogy van egy bátyja, hogy Őt is - mint engem - elütött egy autó. Azt is, hogy mennyire szeretne kicsit kitűnni, hiszen ha nem így lenne, nem ajánlotta fel a testét Jázminnak nemde?

Vince: Szóval, én rajta annyit nevettem, főleg a prostis részen. Viszont szerintem Hajni félreismerte a bátyját. Szeretetreméltó báty.

Alex: Azért Őt hagytam a végére, mert szerelmes lettem a karakterbe. Most komolyan, cuki, aranyos, kedves, lovagias. Istenem, ha nem adod nekem önként erővel veszem el!!! Kedvelem, és remélem nem töröd össze a szívét, mert abba belepusztulnék.

Zita és Melinda: Legjobb barátnő feeling itt is olyan csúfos véget fog érni.... bár ne legyen igazam. Szerintem Melinda túllő Jázmin majmolásával egy bizonyos célon, és ha Zita nem állítja le, úszhat egy több éves barátság.

Kedvelem az ilyen jól kidolgozott karaktereket. Vannak ugyan töltelék karakterek, akik még csak nem is mellékszereplők, de ezekkel szép az élet. Írtam, hogy mennyire meglepett, és mennyire jó érzés volt, saját vezetéknevemet is látni. (Puskás)
5/5

Történet: Nem is hinné az ember, hogy mennyire szerethet egy történetet amíg nem olvasta. A történet magával ragadó, elgondolkodtató. Bár van egy-két ellentmondásos dolog a történetben, amit nem igazán értettem. Első a facebookos jelszavas, felhasználóneves dolog. Mármint, hogy miért nem cserélt jelszót a megvesztegetett lány, és hogy Hajni miért nem jegyeztette meg a sajátját a géppel. Második az, hogy nincsen több. Tetszett a kiakadás, ami már tényleg nagyon érett. És minden apró fordulat, amit csak olvastam. Nem vagyok az a nagyon fellelkesült kritikus, és mindenkinek megmondom a magamét, de ezzel szemben, Jázmin és Hajni élete valóban bearanyozta az a 2 napot amíg olvastam. Kritikával ilyen gyorsan még nem végezetem. Szerintem az sem lenne baj, ha Jázmin a végén még sem térhetne vissza a testébe. Nem akartam túl sok spoilert beletenni, hogy mindenki elolvassa, de remélem felkeltettem mások kíváncsiságát.
5/5

Összegzésül:
IMÁDOM!!! Nem lehet erre mást mondani. Tökéletes blog és történet!

30/28








2 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm szépen, aranyos vagy! Örülök, hogy tetszik a történetem, remélem, vissza fogsz még jönni! <3 Puszi! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez csak természetes! Remélem hamar lesz rész! :)

      Törlés