2016. április 18., hétfő

Bemutatkozás

Sziasztok!

Én lennék az új tag.Ezen a blogon a kritikusok csapatát fogom erősíteni.
Miért?
Imádok olvasni és írni.
Mit nézek egy történetbe?
Ne legyen sablonos. Szépen megfogalmazott legyen, de természetesen nem azt mondom, hogy nem hibázhat, mert ez hülyeség. Én is annyit hibázok sokszor, csak ne legyen összecsapott a történet.
Mit kell tudni rólam?
Olvasás terén általában fanfiction blogokat szoktam olvasni. Aki esetleg ilyen blogot vezet, én szívesen elolvasom, mondok róla véleményt. Persze nyitott vagyok más fajta blogra is. Ha tetszett a történeted, akkor természetesen követni foglak.
Illetve még blog trailert is készítek.
Az RD csapatnál My Nomal Life néven találhattok meg, de Alice néven leszek ismerhető.

Ha kértek kritikát tőlem vagy blog trailer videót,akkor ezen az e-mail címen írhattok:

heymychannel@gmail.com

Igyekszek minél hamarabb válaszolni.

Üdv. Alice 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése