2016. április 23., szombat

Kritika #6 Cinderella

Sziasztok!
Itt egy újabb kritika, most a
Cinderella c. blogról

1. Design+Fejléc:

Nagyon szép, szinte gyönyörű a háttér, a színek, minden passzol egymáshoz.
De én egy kicsit változtatnék: a menü modult kívülébb vinném, ezen kívül nincsen bajom semmivel.
A fejléc is nagyon szép.. Egy kicsit több modult raknák be, de a sorrend megfelelő.

15/15

2. Trailer:

Ez is gyönyörű. Nagyon jó, hogy vannak közös jeleneteik a szereplőknek, a szövegek is elég ideig látszódnak.

10/10

3.Történet:

Egyáltalán nem sablonos, nagyon szép a Porológus. A jelenben játszódik, ez nagyon jó ötlet szerintem, maga a cselekmény szál pedig a múltban. Itt egy kis részlet.

- Éljen soká a királynő! Éljen soká a királynő! Éljen soká a királynő! - a termen hangos kántálás süvített végig. Mindenki ugyanazt mondta, ugyanolyan áhítattal, de közben ugyanolyan szomorú tekintettel. Végignéztem az emberek arcán, s csalódottan láttam, hogy hamis mosoly fedi el valódi érzéseiket. Nem csodáltam. Nekem is nagy levegőt kellett ahhoz vennem, hogy ne sírjam el magamat, majd ne rohanjak ki a teremből, és ne fussak világgá. Legszívesebben ezt tettem volna, de nem lehetett. Ő nem ezt akarta volna. Azt szerette volna, ha tovább küzdök! Küzdök magamért, a családunkért, és a népünkért, a népemért!

A részek megfelelő hosszúak, csak nagyon ritkán jönnek. DE nem leszek szemét meg kapod ere is a pontot amit szántam.

10/10

4. Szereplők:

A szereplőkel még máshol nem találkoztam ez nálam jó jel.

5/5

Összesítve:

Itt még le írok egy problémát, ha van fejezetek oldal, azt folyamatosan frissíteni kellene.
Akárhogy számoltam a pontokat maximális lett.

40/40

Nagyon jó blog és történet csak így tovább.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése