2016. április 22., péntek

Hello, I'm in action!

Hi or hey guys! 

Lehet, hogy néhányotoknak furcsa lesz, de a csapathoz csatlakozott egy újabb Raven. Nos, remélem nem okozok ezzel problémát senkinek! :D Szóval ez itt egy bemutatkozó szöveg lenne. Lenne (!), ha tudnék írni... Hol is kezdjem? Nyilván az elején. Két éve vagyok tagja ennek a csodálatos internetes kis közösségnek, ám eddig mindig más néven voltam. 2015 augusztusában bújtam Raven bőrébe. Idáig összesen egy blogot írtam, amit be is fejeztem, és most is van egy, aminek igencsak az elején vagyok. De mivel ez itt nem a reklámok helye, most nem is linkelem egyiket sem! :D A Read Design csapatába Pioneer Bence vett fel (köszönöm!:)), méghozzá nem is olyan rég (tegnap). A feladataim között szerepel a kritika írás, fejléc és könyvborító készítés (bár ezek mellett néha megpróbállak majd meglepni benneteket érdekes cikkekkel). Gondolom mondanom sem kell, hogy én sem tudok rendeléseket a végtelenségig felvenni; kritikából egyszerre 3-at, míg fejlécből és könyvborítóból 4-et tudok vállalni. Bár kétlem, hogy ezzel gondok lennének, mert annyira azért nem szépek a munkáim, hogy ennyien rendeljenek tőlem... Mindenesetre; itt van kettő fejléc, amit a saját blogomra készítettem: 


És így a végére: Köszönöm szépen, hogy elolvastad a bemutatkozásomat! ^^
Elérhetőségem: lenaross5sos@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése