2016. április 24., vasárnap

Kritika #9 - Angyalok szárnyán

Angyalok szárnyán




Design:

Nekem kifejezetten tetszik a blog kinézete. Mivel a fejléc nagyon kidíszített, így nincs szükség a mintás háttérre. Nem vitted túlzásba, egyszerű, de szép.                         

                                               5/5

Fejléc:

Erre nagyon nem tudok mit mondani, hisz szép, a lényeget tetted rá, igényes. A fejléc számomra fontos egy blognál, mert hát ez a legszembetűnőbb első látásra, és te ezt szépen megoldottad.

5/5

Történet:

Nos, igen. Érdekes számomra ahogy megfogalmazod a novellákat. Tartalmilag, szerintem jó, bár lehetnének hosszabbak a részek. Érdekesek a történetek alapjai,de ezt jó értelembe mondom. Fülszöveget nem látok,ami  szerintem baj, hisz aki csak érdeklődik a történeted/blogod témája iránt, az nem tudja, hogy nagyjából miről is szól/mit olvashat ezen az oldalon.

5/4

Ajánlanám-e:

Kevés novella van még fent, de ügyes vagy, és ha így folytatod plusz gyakorolgatsz, jó kis író válhat belőled. Igen ajánlanám, főleg aki ilyen fantasy témájúakat keres.

Próbáltam sok mindent írni, de csak ennyit tudtam, Szerintem leírtam a számomra lényeges dolgokat. Ez az első kritikám, így bocsi, ha nem lett a legszuperebb.


Összesen: 15/14


Alice




5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a hasznos kritikát. Van mit tanulnom, ez igaz. :D Nem tudom hogy vannak vele az emberek, de számomra furcsa a mintás háttér... Nem csak itt, hanem úgy alapból. Első kritikához képest ügyes vagy, és nagyon hálás vagyok amiért időt szántál rám. :D

    VálaszTörlés
  2. Szia! Csak egy kis pontosítás. A prológus nem az, amiből megtudod, miről szól a blog, hanem a történet egy előzménye. Amire te gondolsz, az a fülszöveg, az a rövid leírás. Kérlek, írd át, mert így félrevezetheted az olvasókat!

    VálaszTörlés