2016. április 23., szombat

Kritika #7 - Egy álom Kezdete 2



Blog linkje: http://egyalomkezdete2.blogspot.hu/

Design:

Mikor először megnyitottam a blogot, azonnal a fejlécet kezdtem csodálni. Tetszik a karakterek mögött lévő textúrákból álló háttér, ugyanakkor a két szereplő is gyönyörűen (hibátlanul!) ki van vágva. Talán az egyetlen, amin változtatnék az a cím. Szerintem jóval kisebbre kéne állítani a betűk méretét - esetleg felturbózni egy kis színátmenettel, de ez persze ízlésfüggő; mindenkinek másképp tetszik -. A design színei nekem tetszenek, vidámságot sugároz maga az összkép. De mivel én ilyen kis gáncsoskodó vagyok, most is belekötök a részletekbe. A modulok címét szerintem igazítsd középre, és én a helyedben kicsit másabb, valami egyszerű, mégis "csicsásabb" betűstílust használnék (Pl.: Times New Roman, Georgia), ha érted mire gondolok. Ezen kívül még egy valamit változtatnék. Az oldalt lévő kis menük méretét kisebbre állítanám, a feliratokkal együtt. Nem kell ilyen "lóbetűkkel" kiírni, az apróbbakat is könnyedén meglátják, és rendezettebbnek tűnik tőle az egész kinézet. 

10/9


Történet, megfogalmazás:

Maga a történet tetszik. A dolog ami elindítja a történéseket az, hogy Kendall-nek, a nagyobbik testvérnek el kell mennie, mert szerepet kapott egy sorozatban, azonban olyan erős testvériszeretet köti össze öccsével, Bencével, hogy magával viszi őt is. A fogalmazásod sem rossz, sőt! Csak néhány helyen úgy érzem elsietted a történetet. Vagy nem is tudom... Van olyan rész, ahol szívesen olvasnék még a részletekről. Például, hogy milyen érzések kavarogtak Bencében, mikor Kendall elmondta neki, hogy magával viszi; vagy, hogy mit
gondolt először az új lakótársairól... De ezt leszámítva jó kis sztorinak ígérkezik

10/7,5


Fülszöveg:

Nekem kifejezetten tetszik, ez a kis bevezető. Felvázolja a helyzetet, elárul valamit a történetből, de nem annyit, hogy unalmas legyen tőle. Ez volt az első, amit olvastam a blogodon, és a célját el is érte: felkeltette az érdeklődésem!

5/5

Összesen: 25/21,5

Ez nálam egy elég jó pontszám, így ebből rá is jöhettél, hogy tetszik a blogod. Néhány kisebb dolgon én változtatnék, de mint ahogy már írtam, ez már csak ízlés kérdése! További jó blogolást! :)

Raven Black

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése