2016. április 8., péntek

Kritika #3 - Angyalok szárnyán

Sziasztok!:)
Egy kritikát hoztam nektek Kanna-chan Angyalok szárnyán c blogjáról. Előre szólok, hogy a kritika az én véleményem, és építő jelleggel írom le mindezt.



1. Design

- Fejléc: Nekem személy szerint nagyon tetszik. Én nagyon szeretem ezeket a színeket, bár ahogy az első novelládat olvastam, nem igazán értettem, hogy miért pont ezeket a színeket választottad a fejlécre, mert szerintem nem igazán illik a történethez. Egyébként nagyon szépen ki van dolgozva. A betűtípus, minden nagyon szép rajta. BlackLotus kitett magáért.
5/4

- Kinézet: A kinézet is nagyon tetszik, ugyanis passzol a fejléc színvilágához, de egy valami bántja a szemem. Mégpedig a fehér háttér. Rakhattál volna valami halvány színt, mert szerintem így nagyon elüt a kék-rózsaszín kombinációtól. Ami az archívumot illeti, nem igazán értem, hogy hogyan gondoltad azt, hogy "Minden". Én a helyedben átírnám Archívumra vagy mondjuk Előzményekre vagy valami hasonlóra. De ezt persze rád bízom.
5/3,5

2. Novellák

- Beleőrülve a tudatlanságba: Megmondom őszintén nem rajongok az animékért, főleg nem az ilyen véres, öldöklősökért. Szó szerint libabőrös lettem, mikor azt a mondatot olvastam, hogy "Lemészároltam egyetlen éj leforgása alatt Funakit, rokonait, és összes családtagját.", de ha neked ez a műfaj tetszik, akkor nem szólok bele.
5/3

-Hópelyhek: Ez a novellád, az előbb említetthez képest sokkal, de sokkal jobban tetszett. Nagyon érdekesen leírtad a lány és "barátja" kapcsolatát. komolyan mondom magával ragadott ez az apró történet. Teljesen egyszerű, hétköznapi dologból ki tudtál hozni valami egészen különlegeset. Lejátszódott az egész a szemeim előtt.
5/5

3. Helyesírás

A helyesírásoddal sincs nagy baj, csak annyi, hogy van néhány apró elírás, de azokat könnyen ki lehet javítani. A fogalmazásod egész jó, nincsenek szóismétlések. Legalábbis én nem vettem észre.
A történeteid érdekesek,sőt nekem az is tetszik, ahogyan tagolod őket.
5/5

Összegzés: 25/20,5

Tehetséges író vagy erre rá kellett jönnöm. Igaz, egy kis fejlődés vagy gyakorlás senkinek nem árt. Remélem nem haragszol, azokért amiket írtam, mert csak tanácsként mondtam mindezt. Elnézést kérek, hogy ez egy ilyen kis rövid kritika lett, de mivel csak két novvela van fent, nem igazán tudtam mit leírni.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát. Próbálom megfogadni a tanácsaidat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, én köszönöm, hogy elkészíthettem:)

      Törlés